ارتینارتین، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
آرادآراد، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

آرتین والینا

منو دوست داشته باش

1392/1/19 16:19
نویسنده : سعیده
264 بازدید
اشتراک گذاری

اینم از آجی که اومد وبرای داداشیش کلی اسباب بازی آورده ولی داداشی زیاد

از اومدن اون خوشحال نیست امیدوارم در آینده اونو بهتر قبول کنه.. ...

 

این که طبیعی اگه غیر از این بود جای تعجب داشت .اوایل که حسابی عصبی

شده بود و جیغ می کشید ولی حالا بهتر شده.خیلی لجباز شده دقیقا نگاه می کنه

ببینه من روی چه چیزایی حساسم که حرس منو در بیاره خیلی باید صبور

باشم و بروی خودم نیارم تذکر و تهدید هم چاره ساز نیست و تا از کوره درم

نکنه راحت نمی شه بعضی وقتا از دستش گریه میوفتم وقتی اشک منو در اورد

راحت می شه میاد می گه مامانی چته دوست باشیم عزیزم بعد دست نوازش

به سر مامانش میکشه.مهربونه ولی دیگه این کارا اقتضای سنشه امیدوارم خدا

به من هم صبر بده هم یه راهکاری پیدا کنم که این لجبازی رو بیشترش

نکنم.چون رفتار بچه ها انعکاس عمل خودمونه ما هستیم که باروش تربیتیمون

بچه هامونو بزرگ می کنیم یه وقت حوصله نداریم خودمون حالمون خوب نیست

روی رفتارمون با اونا اثر می زاره فکر می کنم از وقتی حامله شدم آرتین با من

بد شده شیر رو راحت ول کرد ولی انگار کینش هنوز به دلش هست از اونجایی

که خیلی غده به روی مبارکش نمیاره.خیلی هم سعی می کنم که بغلش کنم

ببوسمش ولی اون اصلا براش مهم نیست حالا هم که دوران شیر دادن به آجیه

و بیشتر ناراحت می شه کاشکی مامانی زود تر بفهمی که این رفتار من بخاطر

دوست نداشتن تو نیست شرایط اینجوریه و مثل قبل مامانی رو دوست داشته

باشی بعضی وقتا واقعا غصه می خورم وقتی فکر می کنم تو منو دوست نداری

یا اینکه من باعث عصبانیتت می شم . امیدوارم زودتر ازم بگذری و یه خورده با

من راه بیای.گذشت کن مامانی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)