ارتینارتین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
آرادآراد، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

آرتین والینا

زمستون زیبا و روزمرگی های من

1396/11/8 12:49
نویسنده : سعیده
667 بازدید
اشتراک گذاری
الینا پیش بند نقاشی بسته و به من میگه یه چیزی که می سوزونیده باشه به من بده تا آشپزی کنم


ذهن خلاق الینا حتی کلمه ها رو هم از خودش در میاره واصلا دوست نداره که دیگرون بفهمند که چیزی هست که اون نمیدونه وکلا خانم بلدم بلدم هست،شاید مثل مامانش؟؟!!


اینم آرامش از نوع آرادی شه
این پسر عجیب آرامش داره


اینم آرتین خسته که تازه از مدرسه اومده،
این روزا خیلی نشون میده که خودخواهه وهیچ چیزی از خواهر برادراش نمی تونه ببینه،کاشکی بتونم این مشکل رو حل کنم ،وحتما بهترین و اولین کاراینه که خودم الگوی خوبی براش باشم و با کارام این روش رو اگر بلد باشم بهش یاد بدموس باید تمرین دیگر دوستی کنیم البته فکر نمی کنم که تو این زمینه الگوی بدی بودم ولی شاید عملی تر باید باشه وشاید هم در حدی نبوده که آرتین یاد بگیره شاید هم مشکل ژنتیکی باشه که از جای دیگه اومده
پ.ش :چه مامان با سلیقه ای چه گلای نازی چه عکسای خوشگلی،چه مامان با حالی فدای این مامان گل گلی بشم من،سر شار از آرامش،
پسندها (1)

نظرات (0)