ارتینارتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
آرادآراد، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

آرتین والینا

شروعی دوباره

1393/6/6 10:27
نویسنده : سعیده
413 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزان من ببخشید از اینکه ۹ماه تاخیر داشتیم قول می دم تلاش کنم تا از این اتفاقها دیگه نیگفته تو این مدت تا ریخ هایی که این خانم سینه خیز رفتن و بعد از اون چهاردست وپا رفتن رو شروع کردن یادداشت کردم ولی واقعا متاسفم که کوتاهی کردم .یه سری اتفاقاواقعا دست من نبود.الین خانم ۹ماهه بدون که نشستن و بعداز اون چهاردست وپا شدن و بعد ازجشن  تولد که دایی سعید براشون گرفتن و خیلی خوش گذشت ده روز بعد راه افتادن .در حال حاضر هم خانمی کلی لوسیای نازدارن . روزی چندین بار خدا رو بابت این که دختر به این نازی بهمون داده شکر می کنم.از حالا به بعد بازی هامون رو دوباره براتون با اسناد صوتی و تصویری براتون ثبت می کنم.تو این مدت کلی  کارای جالب کردیم حیف که ثبت نشده مشکلی نیست دوباره شروع می کنیم.بابایی به خاطر اینکه من بهانه ای نداشته باشم برای ثبت نکردن خاطراتتون برام تب لت گرفتن .البته اگر به دست من برسه ،مرسی بابایی دستت درد نکنه با این که برای نوشتن ناز داری ولی پشت صحنه کمک می کنی.

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)