ارتینارتین، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
آرادآراد، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

آرتین والینا

آقای خوش اخلاق

1390/4/13 3:04
نویسنده : سعیده
343 بازدید
اشتراک گذاری

ارتین گل من خداییش خیلی خوش اخلاق اگه کسی بهش لبخند بزنه با

لبخند جوابش میده.وقتی با بچه های هم سنش مقایسش می کنم

خیلی خوش برخوردوآرومه .مامان جون خیلی دوست دارم به خاطر همین

خوش روییش همه دوسش دارن از مامان وآقا جون گرفته تاهمسایه ها

وفامیلای دور.خیلی دوست داشتنی هستی ناقلا با یه لبخند همه رو

وابسته خودت می کنی.اون اول که به دنیا اومده بود به همه اخم می

کردحتی خودم ارزو داشتم یه بار بدون اخم ببینمش به بد اخلاقی معروف

بود ولی شاید از اینکه اومده توی این دنیا عصبانی بوده .کمکم عادت

کرده

 

 

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مدرسه مامان ها
5 تیر 90 17:12
سلام مامان مهربون
خدا آرتین ناز و قشنگتون رو براتون حفظ کنه
مدرسه ی مامان ها منتظر نظرات مفید شما هست.






مچکرم شما هم وب جالبی دارید من اونولینک کردم وزیاد استفاده می کنم ازش مرسی