ارتینارتین، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
آرادآراد، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

آرتین والینا

خواب ارتین

1390/4/13 3:03
نویسنده : سعیده
353 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب برای اولین بار اقا ارتین رضایت دادن وساعت ١١:٣٠خوابیدن.شب خیلی

خوبی بود تا صبح آروم

خوابید البته چشش نکنم فعلا پسرآرومیه ببینیم بزرگتر می شه چی

میشه.فقط تنها مشکلش اینه که

شبا تا ساعت ١و٢نمی خواد بخوابه دارم تلاش می کنم عادتش بدم زودتر

بخوابه فکر می کنم اگه تو روز

کمتر بخوابه شب زود تر لالا کنه البته اگه خوابش بیاد ما اذیتش نمی کنیم

.خیلی از اون اول صبور تر

شدم دوست دارم حالا حالا هابچمو بزارم به حال خودش باشه وهر کاری

خواست بکنه امیدوارم منم به

اندازه کافی صبور باشم وقتاییی که خیلی عصبانی می شم وازکوره در می رم

دستمورو قلبم می زارم

وسوره نصر می خونم خیلی اثر داره بهم آرامش می ده.پریشب خیلی جالب

بود تاساعت ١:٤٥ دقیقه

می خواست بازی کنه رفته بودیم تو اتاقش که خوابش کنم بغلش گرفته بودم و

لالایی براش می خوندم

اونم هی دستاشو تندوتندتکون می داد وغر می زدمی خواست ازدست من در

بره یه مرتبه به خودم

گفتم ولش کن بچه رو بزار بازیش کنه گذاشتمش رو زمین که بازی کنه یه مرتبه

غلت خوردو همونجا

خواب رفت نمی دونید چقدر با نمک خوابید انگار چند ساعته خوابیده.کلی قربون

صدقش رفتمو

گذاشتمش تو تختش.مامان فدات بشه که اینقدر با نمکی تو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ملیحه
12 تیر 90 0:21
جان چقدر قشنگ خوابیده عزیزم. برای پسر گلت اسپند دود کن


شما قشنگ می بینید.حتما.