ارتینارتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
آرادآراد، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

آرتین والینا

خوابیدن از جنس الینا

1392/4/25 16:57
نویسنده : سعیده
277 بازدید
اشتراک گذاری

الینای مامان، وقتی می خوابی انگار همه فرشته های ناز خدا خوابیدن.دختری ،خیلی آروم وبا ملاحظه هستی.این پاهات و مامانی می خواد بخوره ،این دستای کوچولوت رو روزی هزار بار به شکرانه نعمتی که خدا بهم داده می بوسم،شاید بتونم شکر یک هزارم لطفی که خدا بهم داشته رو بجا بیارم،وداعم برات دعا می کنم که از بنده های خاص خدا بشی و عاقبت بخیر

انشاالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

madarkhanomi
26 تیر 92 17:27
ماشاله به این نی نی بانمک و خوش تیپ! راستش من میخوام برای نی نی توی دلم اتاق تزیین کنم اگه شما ایده ای داری میشه بهم سر بزنی و کمکم کنی؟؟؟؟ لطفا
مامان آناهیتا
28 تیر 92 23:45
خدای من چقدر نازه این دختر . خوش به حالت مامانی دو تا فرشته داری ولی خیلی سخته

حالا متوجه متن بالا میشم مادر می شوی که ...

قول بده از طرف من حتما اروم ببوسی


فداتون بشم مامانی خیلی از شما چیز یاد می گیریم.