ارتینارتین، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
آرادآراد، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

آرتین والینا

مامان خوب

1391/12/21 17:00
نویسنده : سعیده
266 بازدید
اشتراک گذاری

مامان خوب بودن واقعا سخته برای تک تک رفتارهای بچه ها باید راهکارهای

متفاوتی به کار ببری.کوچکترین اشتباه ما تاثیر عجیبی توی رفتار بچه ها می گذاره

امروز که داشتم کتاب میخوندم می دیدم چقدر حساسه بزرگ کردن بچه ها خدایا

توانی بهم بده که روزی حسرت برگشتن این روزا وتربیت مجدد بچه هام

رونخورموقبل از این که مشکلی تو تربیتشون پیدا کنم راه حلش رو جلوی پام بزار

.تا بچه های قوی وتوانایی بار بیارم.در مورد از پوشک گرفتن آرتین به کمک کتاب

و وب روانشناسی کودک خیلی راه کارهای خوبی پیدا کردم که نه خودم ازیت

شم نه آرتین موفقیتم هم چشم گیر بوده لا اقل حرث نمی خورم آرتین هم با

این مشملش راحت تر کنار مییاد

این قدر این پسر پرروه مثلا  وقتی من گرم کارم و یادم میره ببرمش دسشویی

مییاد می گه مامان رو بالش جیش کردم تازه گذارش کارم می ده و وقتی بهش

می گم کارت اشتباهه می گه می کنم یا اصلا به حرف من گوش نمی ده منم

ترجیح می دم به اعصاب خودم مصلت باشم .و حرث نخورم .البته اگه بتونه

وادارش می کنم لباسشو عوض کنه تا یه خورده یواشکی  تنبیه شده باشه.


اون روز کلی دلم براش سوخت می گفت مامان آب هویج بستنی نمی خورم جیش می کنم. البته نصفش خورده بود نمی تونست بقیش رو بخوره این جوری می خواست خودشو لوس کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)