ارتینارتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
آرادآراد، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

آرتین والینا

پسرک می شینه

1390/5/13 11:36
نویسنده : سعیده
369 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک شیطون بلا دیروز برای اولین بار به مدت طولانی نشسته بودی مامانی ازت عکس گرفت همینکه

عکس و گرفتم فرود اومدی بمیرم چه مامانی داری تو بعد اومدی گریه کنی من خندیدم و بلندت کردم تو

هم شروع کردی به پریدن

 

مامانی وقتی یکی باهات حرف می زنه وبازی می کنه هر از گاهی به من نگاه می کنی فکر می کنم با

این نگاهت به من میگی که مامانی حواسم به تو هم هست من بی معرفت نیستم که تو رو فراموش کنم

پسری الان از خواب بیدار شده وداره برای خودش بازی می کنه تا صداش در نیومده ما هم از موقعیت

سو استفاده می کنیم.

راستی تربچه تنها مشکلی که داره پوست حساسشه که همش به خاطر پوشک قرمز می شه چند

روز پیش با بابایی بردیمش دکتر کلی برای آقای دکتر خندید .تازه گفتن باید پاهاشو سشوار بکشم (موی

خودمون رو زورمون میاد سشوار بکشیم روزی 5یا6بار باید پای آقا رو سشوار بکشیم)

قربونتم می رم مامانی سشوار که سهله

دیگه نمی تونم طاقت بیارم اصلا اعتراضی نداری از اینکه بهت سر نزدم خودم دلم داره برای دیدنت پر می

کشه

 

دوست دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان جگر گوشه ام
13 مرداد 90 11:53
سلام هزار ماشاا.. چه پسر نازی دارین خدا حفظش کنه به ما هم سر بزنین بوس برای آرتین جان
ملیحه
15 مرداد 90 21:46
مبارک باشه ارتین جونم .میبوسمت




مرسی خاله گلی