ارتینارتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
آرادآراد، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

آرتین والینا

دلم گرفته

1390/5/7 23:19
نویسنده : سعیده
389 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوست جونا امروز من خیلی حالم گرفته روز جمعه است بابا علی 

نیست خودمونم بنا به دلائلی حالمون خوش نیست.میدونید وقتایی که کم

مییارم کوچکترین حرف یا حرکتی منو از کوره در می بره وراحت دیگرون میتونن

رواعصاب من راه برن.

شایدیه خورده از کارای تربچه تعریف کنم حال و هوام تغییر

کنه پسرک خیلی شیطون شده همش می خواد باهاش بازی کنم واون به زور

می خنده که من ادامه بدم

روزا داریم تمرین نشستن می کنیم دست می زنیم

و شعر می خونیم تا تربچه کوچولو به توانایی های خودش ایمان بیاره وبدونه که

می تونه توی بعضی کاراش مستقل بشه آقا و بابا و مامان و... تمرین می کنیم

وپسرک زود خستش می شه راستی آرتین وقتی می خواد منو صدا کنه می

گه اماقبلا فکر می کردم می گه عمه ولی توی یه وبلاگ دیگه خونده بودم که

بچه شون مادرش رو این جوری صدا می کرد شایدم این بچه ها از بیخ عربن. نمی دونیم شاید؟!!!!!!!!

مامان نوشت :تنها بهونه زندگی دوست دارم

 

 

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)