ارتینارتین، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
آرادآراد، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

آرتین والینا

اندر احوالات پسری

1392/4/10 18:17
نویسنده : سعیده
282 بازدید
اشتراک گذاری

پسری شعرحسنی ما یه بره داشت رو با یه کوچولو کمک مامانی سر بعضی

جاها کامل وبی نقص می خونه که در تلاشم یه وقت که حواسش نیست

صداش روبراتون بزارم.یه توپ دارم و من یه گلم رو خیلی خوب می خونه

.حسنی نگو یه دسته گل هم تاحدودی بلده تازه خاله سوسکه هم مامان

اشرف داره یادش می ده.با آّبرنگ کلی خط خطی می کنه و من و بابایی رو می

کشه البته الینا خانم هم فراموش نشه.تو خمیر بازی کلی دعوا می کنیم .با آرد

و آب و نمک همون طور که مامان یکی از نی نی هاتوضیح دادن براش خمیر

درست کردم البته با خمیر آریا هم بازی می کنه.با لگو هاش برج می سازه وراه

سازی می کنه.ازصبح  که بیدار می شه هم داره ماشین وموتور سواری می

کنه.به عمو علی گفتم ماسه بیارن بازی کنیم البته معمولا تا من پیشش بودم

بار توی بالکن خالی می شد وقتی میومدم تو بار هم تو خونه خالی می شد.

جا هم نداشتیم تو بالکن بعضی وقتا می بریم پارک پایین مجتمع و اونجا بازی

می کنیم.نمی تونم عکسش بگیرم چون دیگه بازیتموم می شه و دوربین هم

دست من نمیاد. خلاصه اینم از بازی های ما.بازی با بچه ها توی خلاقیتشون

خیلی اثرداره امیدوارم بتونم تو این مرحله از زندگیش به اندازه کافی کمکش

کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سونیا
11 تیر 92 0:23
ای جانم گل پسری مامانی من رای دادم اجازه هست لینک کنم


بله خانمی باعث افتخار ماست
قالبـهای کودکانه کودک من با عکس کودک شمــا
11 تیر 92 2:35
عزیزم.......ممنون از حضورتون لطفا عکسها رو برام تا جمعه ایمیل کنید و بفرمایید کدوم رنگ قالب رو دوست دارید؟؟؟؟؟؟؟؟یا خودم انتخاب کنم؟؟ و منظورتون پشت زمینه و دو عکس چه پشت زمینه ای هست؟؟ 2 عکس خودش کافیه و شلوغ میشه....؟؟ و هر چیزی براتئن خیلی مهمه یا هر عکسی رو خیلی دوست دارین بفرمایید تا بالا کار کنم
معصومه
11 تیر 92 14:49
عزیزم پسرت دلمو برد دعا کن که منم مامان یه پسر یا دختره ناز به ناز پسره شما بشم


انشاالله حتما