ارتینارتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
آرادآراد، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

آرتین والینا

تبریک به سبحان

1390/4/31 16:18
نویسنده : سعیده
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر شیطون بلا الان که دارم این مطالب رو برات می نویسم همش می

خوای بغلم بشی میارمت

اینجا میخوای دست به کلیدا بزنی بعد می بینی این طوری نمی شه جلو ما رو

بگیری می خوای بیای دست راستم بغل بشی که من نتونم بنویسم 

پسرم حق داری می خوای مامانت پیشت باشه وباهات بازی کنه   

ولی من چیکار کنم می خوام برات بنویسم که یه روز حالشو ببری

الانم گذاشته بودمت زمین که دیگه حوصلت سر رفته و گریت گرفته منم دیگه برات نمی نویسم و میام باهات بازی کنم


راستی زن عمو داره برای سبحان وبلاگ درست می کنه من و آرتین به سبحان

ومامانیش تبریک

می گیم وآدرسشو اینجا براتون می زاریم تاازوبلاگشون دیدن کنید وبا نظراتتون

دلگرمشون کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)