ارتینارتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
آرادآراد، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

آرتین والینا

اولین روز مدرسه

1394/11/17 0:44
نویسنده : سعیده
437 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جان اولین روز مدرسه ت رو نوشته بودم ولی این اینترنت لعنتی قطع شد و سیو نشد.

چند روز قبل از مهر مدرسه تون شروع شد البته پیش دبستانی 

برای ثبت نامت خیلی پرس و جو کردم تا اینکه مهدالرضا رو بهم معرفی کردن بعد از اینکه تست دادی وقبول شدی لباسای فرمت رو گرفتیم بااون لباسا عکس گرفتی ،کیف برات خریدیم ،کیف زرافه ای ،اخه ارادت خاصی به آقای زرافه داری .

ومدرسه رو بدون هیچ نگرانی و استرسی شروع کردی.خودم می ترسیدم ولت کنم بیام خونه ولی تو هی بهم می گفتی مامان برو دیگه،چرا نمی ری.......پسر گل عاشق این استقلالتم.عکست رو هم گرفتم البته باید سر فرست حجمش رو کم کنم و مجددا بزارم.

عاشقتم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)