ارتینارتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
آرادآراد، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

آرتین والینا

پروژه

1393/6/29 16:51
نویسنده : سعیده
392 بازدید
اشتراک گذاری

نازگلای مامان سلام

الین خانم داره روزهای مهمی رو پشت سر می زاره گل دختر رو دارم از شیر می گیرم.خودش هم شروع کرده  شماره ۲رو میگه بیشتر مواقع خبر می ده .فعلا فقط شبا شیر می خوره کلمه هایی مثل دادا ماما بابا للام  همون سلام للوکه همو

helloتبلت دستش می گیره هرچی بلده میگه به لاک هم میگه لاخلاصه داره شروع میکنه به صحبت کردن.فداش بشم گل دختر نازمهربونم .وقتی می زنه پشتش بوس می کنه.می رقصه و دست میزنه دخترم خانم شده.خیلیم ناز داره

گل سر می زنم تو موهاش دوست داره لباسش دامن داشته باشه وقتی لباسش می پوشم کلی کیف می کنه.عاشقتم گلی خانم.

آرتین میگه راست می گم مامان یعنی درسته مامان و از من می خواد که نظرم رو در اون مورد بگم.دوست نداره بزرگ بشه می خواد علقش گنده بشه که کارای خوب بکنه منظورش اینه که کارایی که می دونه اشتباست انجام نده.

البته در اصل نمی خواد بزرگ بشه تا بتونه اسباب بازی بخره.همش داره اسباب بازی می خره فقط دوست داره خرید کنه مهم نیست چی باشه از جارو دستی گرفته تا اسباب بازی های .... دارم روش کار می کنم که خریداشو  مدیریت کنم.خیلیم زبونش دراز شده اگه کسی تند باهاش حرف بزنه اونم با زبون درازی جوابش می ده  واز کسی خجالت نمی کشه.روابط عمومی خیلی خوبیم داره.دوست دارم گل پسر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)