ارتینارتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
آرادآراد، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

آرتین والینا

سورپرایز

1392/7/11 17:08
نویسنده : سعیده
581 بازدید
اشتراک گذاری

لواشک آلوچه آلبالوخشکه ....

البته الینا هیچوقت حق استفاده از وسائلش رو به تنهایی نداره اینم نماد بارزش

لطفا به ادامه مطلب توجه نمایید:

 

الینای شش ماهه من با قد67سانت ووزن 6700گرم

مقداری وزن کم دارند این گل بانوولی نمی دانیم چرا اشتهایشان کم است البته

کمی وروجکند تا وقتی داداش بدی می کنند ایشان هم گوش جان می سپارند

به شیطنت ها.باید در اتاق در بسته تنها باشیم تا جرعه ای سدرمق کنند .

مادرکم بنوش از شیره جانم من، محتاج نوشیدنت هستم ، وزن که بگیری،سالم

که با شی، من پر از انرژیم .

کاش داداشیم درک کند که من هر دوی شما رابا تمام وجودم دوست دارم.

عشق من عاقشتم

دوست دارم،

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان امیرحسین و کوثر جونی
14 مهر 92 16:27
عزیزم.خسته نباشی مامان مهربون.ماشاالله دخملمون چه ناناز شده.


فدای شما بشم کوثری هم خیلی نازه البته آقایی و گلی امیر حسین جون هم وصف ناشدنیه.