ارتینارتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
آرادآراد، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

آرتین والینا

ثمره مطالعات وتجربه ها

1392/4/31 10:32
نویسنده : سعیده
454 بازدید
اشتراک گذاری

می خوام چیزهایی که تا الان یاد گرفتم رو مرور کنم.

از دید یک مادر،بچه داری یعنی اینکه در هر دوره جدید با یک چالش جدیدی روبرو هستی که باید باصبر وحوصله

ومطالعه وهم چنین مرور زمان اون رو برطرف کنی.

تاسه ماهه اول که مراقبت های ویژه خودش رو داره  تازه اگر دلدردهای شبانه نداشته باشن که خدارو شکر

آرتین والینا این جوری نبودن ولی یه خورده تو این دوران عصر تا نیمه های شب دوست داشتن بغل بشن

وبیشتربهشون توجه بشه از اون به بعد هم مشکلات دندون در آوردن و واکسن زدن و افتادن ها شروع می شه

حرکت کردن و چیز شکوندن،

وامااز 1/5سالگی  که دو ران مخالفت وسر سختی شون شروع می شه تا 3 سالگی که امیدواریم تموم بشه .

تو این دوران؛ آرتین پسر خوبیه اگر ؛گرسنه نباشه، خوابشم فول باشه، از صبح که بیدار می شه باهاش

بازی کنیم و خودمون نقش اول بازی ها رو به عهده بگیریم تا ظهر، ظهر هم  غذا آماده باشه و سر ساعت

مشخص بخوره و بخوابه و  عصر که بیدار شدیا بیرون بره یا اینکه بازی شروع بشه.این برنامه ما شده.

البته اگرکار داشته باشم و نتونم بازی کنم حوصلهش سر می ره و ازطریق الینا جبران می شه .

در مواقعی که آرتین از کوره در می ره در برابر خشمش باید کاملا بی خیال بودوفقط مواقعی باید اقدام کرد که

یا به خودش و الیناآسیبی برسونه یا اینکه مشکل اخلاقی داشته باشه.ودر این صورت هم باید عصبانیتم رو

کنترل کنم وفقط از طریق محروم کردن باید تنبیهش کنم (البته تو پرانتز بگم که این جوری نیست که من تا حالا

تنبیه بدنیش نکردم ولی دارم تلاشم رو می کنم که این جوری باشم)فقط باید باهاش قهر کنم وحرف نزنم.ودر

مواقعی که خیلی خواهرش رو اذیت می کنه یه پشت دستی یا توقمبلی می خوره

راهای دیگه که بگم بیرون نمی برمت یا چیزی بهت نمی دم جواب نمی ده، خیلی کله شقه اهمیت نمی ده.

امیدوارم به دانسته هام بتونم عمل کنم فقط باید خون سرد باشم ویه خورده به غرا ونقا بی توجه

پی نوشت: تقریباوقتی برای خودم ندارم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)