ارتینارتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
آرادآراد، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

آرتین والینا

چالش

1394/2/23 17:32
نویسنده : سعیده
444 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش با خودم گفتم :امروز که بیکارم یه حال اساسی به بچه ها بدم

بعد از اینکه صبحانه خوردن کلی با هم بازی کردیم ،قایم موشک،گرگم به هوا خونه سازی وچرخ چرخ عباسی و...کلی خندیدیم وخوش گذشت بعد از اون رفتم دنبال کارای خونه و گفت بریم پایین بچه ها اومدنبریم دوچرخه بازی ورفتیم بعد از اون نهار خوردن و رفتیم که بخوابن هر چی قصه خوندیم نخوابید الینا خواب رفت.وبعد ازاون رفتیم ژیمناستیک و بعد از اون نمایش عروسکی حسابی خندیدن و خوش گذشت ولی همین که اومدیم شروع کرد به بد اخلاقی و اذیت کفشای همسایه رو ریخت ،خودش رو خیس کرد از سر تا پا ،وبعد از اون که تنبیهش کردم که بره تو اتاقش تمام وسایل تو کمدش رو ریخت بیرون.

امروز هم از مهدکودک اومد شروع کردبه غر زدن این دفعه سفت وسخت جلوش واسادم و کم مهلیش کردم حسابی رام شد و ظهر گرفت خوابید

الان نوشت:اول که  شروع کردم به نوشتن با این فکر اومدم بنویسم که نباید به این بچه ها زیادی رو بدم ولی وسط نوشتن نتیجم عوض شدو فکر کردم که آرتین اون روز خسته شده بود 

این بچه وقتی خسته میشه خیلی بد میشه

و خودم جواب چالشم رو دادم.

به نظر تو چی؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)